2009. szeptember 22., kedd

Családi rovat- Chicken pox

Családunkban kitört a bárányhimlő járvány. Két hete az óvodába érve egy figyelmeztető felirattal találtam szembe magam, miszerint bárányhimlő szedi áldozatait a gyerekek között. Erre én egy enyhe mosollyal legyintettem: az enyémeket beoltattuk már évekkel ezelőtt, mi pedig még gyermekkorunkban átestünk rajta...

Aztán pár nap múlva először rajtam jelent meg, szám szerint 9 darab pötty, amit az életem párja tüzetes vizsgálat után fantom-pók csípésnek diagnosztizált, majd amikor még reggelre is ott voltak a pöttyök a diagnózist allergiára módosította. Ittam is rá a Kalcium-pezsgőtablettát literszám, csekély eredménnyel. Pár nappal később Zalán fiam jelezte, hogy viszket a háta, amit a tapasztalatok alapján, miután nálam sem használt semmit, ismét kalciummal próbáltunk kezelni. De a pöttyök kitartóan ott voltak, sőt egyre több lett belőle.

Másnap az oviban az óvónéni felvilágosította a fiamat, hogy ez bizony chicken pox, bármit mond is anyuka és azt is hozzátette, hogy talán az új-zélandi változat egy kicsit más lehet, mint a magyar. Itt nem béget, hanem csipog. Estére már annyi pötty volt Zalánon, hogy beláttuk: ennek már a fele sem tréfa és beszereztük a hagyományos rázó keveréket. (Na jó, az itteni szerintem egy kicsit büdösebb, de amúgy ugyanaz.) Reggel már ezzel inditottunk....




A jelenlegi állás: chicken pox- család 4:0, a férjem majdnem egy hete itthonról dolgozik, nekem már múlófélben a 9 pöttyöm, Zalán múlt szerda óta itthon rajzolgat és e hét kedden már a lányom is itthon maradt az 5 pötty miatt, amit sikerült hosszas keresgélés után felfedeznie... Dehát, így vidám ez élet!!!

Nincsenek megjegyzések: