2011. október 18., kedd

Státusz riport

Tegnap jártam egy kormányhivatalban, konkrétan a Bevándorlási hivatal egyik irodájában. Náluk nem lehet időpontot kérni, így inkább délután mentem, hátha rövidebb lesz a sor. Nagyjából sikerült az időzítés, mert csak 1 fő volt előttem. Kb 5 percig vártam egy ügyintézőre, úgyhogy volt időm áttanulmányozni a a falra kirakott plakátokat.Volt egy kis szekció a hivatalos dolgoknak, az összes többi szabad helyet (gyakorlatilag minden falat) All Black-es játékosok és All Black-es zászlók borítottak.
Hogy a "Rugby" mániáról pontosabb képet adjak beszkenneltem a kapott vízumot:

Kivételesen családi pakkot kaptunk, így csak egyszer kellett kifizetni a vízumdíjat.
A kiscsapat nem volt itt este, leadtuk őket valahol Dargaville környékén (Maungatapere) vasárnap, úgyhogy egy fáin kis tengerparti étteremben ettünk rá egy nagyon jót.

Zsolt

Nincsenek megjegyzések: