2009. december 11., péntek

Sportrovat- Tenisz

A Bogi balettiskolája mellett van a Torbay Tenisz Klub. Már régóta szemeztem a hatalmas táblával a teniszpálya mellett, míg végül a szemeszter elején egyszer bementem és megkérdeztem, hogy van-e náluk lehetőség arra, hogy a csemetéim elsajátítsák a teniszezés rejtelmeit. Nagyszerű hírrel fogadtak: nemcsak hogy a gyerekeknek van tenisztanfolyam, de a "Lladys Club"-ba szeretettel várnak engem is. Úgyhogy beiratkoztam én is, beírattam a gyereket is és úgy két hónapja, amikor végre mindenki egészséges lett a bárányhimlő után elkezdtünk tenisz órákra járni. A gyerekek életükben először próbálkoztak ezzel a remek sporttal, nekem volt némi hátterem, de hét év kihagyás után volt mit újra tanulnom.

 


A Ladys Club péntek délelőttönként olyan tájt kezdődik, amikor az anyukáknak sikerül elhelyezni a csemetéket az iskolában, óvodában, vagy bármely tanintézményben. Nagyon jó csapat verődött össze, lelkesen gyakoroltuk a fonákot és a tenyerest, és végre megtanultam tisztességesen adogatni is. A csoportot egy nagyon kedves fiatal nő oktatja, így igen vidám hangulatban rohangálunk péntek délelőttönként a pályán és próbáljuk több-kevesebb sikerrel a megfelelő helyre ütni a labdát.






A gyerekprogram péntek délutánonként van és minden elismerésem Melanie-é, aki mérhetetlen türelemmel oktatgatja a lelkes (vagy kevésbé lelkes) csemetéket, a szemlélődő szülők nagy örömére. Gyerek-ütőt is kaptunk a tanfolyamhoz, ez benne foglaltatott az árban.



















Az első és legnehezebb feladat az volt, hogy meg kellett tanulniuk a sorban várakozást, amihez ugye általában a gyerekeknek nem sok türelme van. Az én feladatom az volt, hogy próbáltam őket vissza-vissza terelgetni és rávenni arra, hogy kivárják a sorukat.












Az első néhány alkalommal Zalán nem igen értette a dolog lényegét és leginkább labdavadászattal töltötte az időt, de amikor végre sikerült az ütővel tényleg a labdát eltalálni, Ő is belelkesedett.









További nehezítés volt Zalánnál az is, hogy még mindig nem egyértelmű a kezessége: egyelőre úgy döntött, hogy a jobb  kezes ütéseket csinálja...








 






Bogi hamarabb ráérzett arra, hogy ez jó móka..







 




...a labdát is hamarabb találta el, de hát itt azért csak számit az is, hogy két évvel idősebb.










Külön hangulatfokozó Melanie kislánya, aki alig egy éves és több időt tölt a teniszpályán, mint a játszótéren....

Nincsenek megjegyzések: